Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ 07.10.2009 – 11.10.2013 [Κατάλογος] Η Εσχάτη Προδοσία αποδεικνύεται...


Παραθέτω μια εξαιρετική ανάρτηση της Χριστίνας Σαλεμή από τοJusticeForGreece που αποδεικνύει πως τελέστηκε η εσχάτη προδοσία στην πατρίδα μας....

Α) Εισαγωγή:

Βάσει του Συντάγματος, το πολίτευμα μας είναι η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία και θεμέλιο του είναι η λαϊκή κυριαρχία. Η λαϊκή κυριαρχία εκφράζεται κατά κανόνα έμμεσα, διά αντιπροσώπων, και κατ΄εξαίρεση άμεσα, μέσω δημοψηφισμάτων.

Νόμοι κατά την έννοια του δικαίου, καλούνται οι θεσμοθετημένοι γραπτοί κανόνες δικαίου που στηρίζονται στο Σύνταγμα μιας χώρας, και ρυθμίζουν υποχρεωτικά τις σχέσεις μεταξύ των πολιτών, καθώς και των πολιτών με το κράτος, και ορίζουν διάφορες ρυθμίσεις για την ομαλή λειτουργία του κράτους. Το σύνολο των Νόμων αλλά και η παραγωγή αυτών ονομάζεται νομοθεσία.

Οι νόμοι ψηφίζονται από το κοινοβούλιο, υπογράφονται και εκδίδονται από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Μετά την δημοσίευση, η τήρησή τους είναι υποχρεωτική για όλους τους πολίτες και φορείς.

Το δικαίωμα πρότασης νόμων ανήκει στην Βουλή και στην Κυβέρνηση, ήτοι στους βουλευτές και στους υπουργούς. Η Βουλή αποτελείται από τους 300 αντιπροσώπους του έθνους (βουλευτές) ενώ την Κυβέρνηση αποτελεί το Υπουργικό Συμβούλιο που απαρτίζεται από τον Πρωθυπουργό (πρόεδρος) και τους Υπουργούς ή τους αναπληρωτές αυτών, ήτοι αναπληρωτής πρωθυπουργού (αντιπρόεδρος του υπουργικού συμβουλίου) και αναπληρωτές υπουργών. Οι βουλευτές αποτελούν την νομοθετική λειτουργία της Πολιτείας και είναι εκλεγμένοι, ενώ η Κυβέρνηση αποτελεί την εκτελεστική της λειτουργία και είναι διορισμένη. Βάσει του συντάγματος, η κυβέρνηση δεν νομοθετεί και η βουλή δεν εκτελεί. Ποτέ. Το ίδιο ισχύει και για την τρίτη λειτουργιά της Πολιτείας, τη δικαστική.

Σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσες και απρόβλεπτης ανάγκης, το σύνταγμα επιτρέπει όμως στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να υπογράφει και να εκδίδει γραπτούς κανόνες δικαίου που θεσπίζει το Υπουργικό Συμβούλιο και όχι η Βουλή. Αυτοί οι κανόνες ονομάζονται πράξεις νομοθετικού περιεχομένου (ΠΝΠ) και για να έχουν ισχύ νόμου από την έκδοση τους, πρέπει να κυρωθούν εκ των υστέρων από την Βουλή. Η προθεσμία υποβολής προς βεβαίωση της εγκυρότητας τους από την βουλή, είναι σαράντα ημέρες από την έκδοσή τους ή σαράντα ημέρες από τη σύγκληση της βουλής σε σύνοδο. Αν δεν υποβληθούν μέσα σε αυτές τις προθεσμίες ή αν δεν εγκριθούν από την βουλή μέσα σε τρεις μήνες από την υποβολή τους, παύουν να ισχύουν στο εξής. (Σύνταγμα Άρθρο 44.1)

Συνεπώς, μέσω των πράξεων νομοθετικού περιεχομένου, η Κυβέρνηση η οποία όταν το πολίτευμα λειτουργεί κανονικά έχει μόνο το δικαίωμα να υποβάλλει προς ψήφιση στην Βουλή σχέδια ή προτάσεις νόμου, αποκτά προσωρινά την δυνατότητα να επιβάλει η ίδια προσωρινούς κανόνες που ρυθμίζουν υποχρεωτικά τις σχέσεις μεταξύ των πολιτών, των πολιτών με το κράτος ή αφορούν την ομαλή λειτουργία του κράτους.

Οι κανόνες αυτοί μπορούν να εφαρμοστούν μόνο για μερικούς μήνες και δεν υπόκεινται στις διαδικασίες που υπόκεινται οι κανονικοί νόμοι, ήτοι θέσπιση κατόπιν σύμφωνης γνώμης της πλειοψηφίας του νομοθετικού σώματος, τροποποίηση, ακύρωση κλπ.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Επειδή μέσω των ΠΝΠ, διορισμένα μέλη της εκτελεστικής εξουσίας αναλαμβάνουν τα καθήκοντα των 300 εκλεγμένων αντιπροσώπων που είναι οι μόνοι αρμόδιοι για την θέσπιση κανόνων δικαίου.

Επειδή με αυτόν τον τρόπο καταργείται η λαϊκή κυριαρχία που εκφράζεται μέσω αντιπροσώπων και

Επειδή οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου δεν μπορούν να ανατραπούν

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ
α) Το Υπουργικό Συμβούλιο μπορεί να αντικαταστήσει τη Βουλή και να επιβάλει κανόνες που στηρίζονται στο σύνταγμα, μόνο όταν και για όσο καιρό η Βουλή βρίσκεται σε αντικειμενική και νόμιμη αδυναμία άσκησης της λειτουργίας της και μόνο εφόσον, για την ομαλή λειτουργία του κράτους, πρέπει οπωσδήποτε να ρυθμιστεί εκείνη την στιγμή και χωρίς καμία καθυστέρηση, μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

β) Για την θέσπιση αυτών των άτυπων αλλά πανίσχυρων προσωρινών νόμων, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη όλων των μελών του Υπουργικού Συμβουλίου και όχι μερικών υπουργών που από μόνοι τους μπορούν μόνο να υποβάλουν προτάσεις νόμου προς ψήφιση στην Βουλή.

γ) Με ΠΝΠ μπορούν να ρυθμιστούν μόνο καταστάσεις οι οποίες δημιουργήθηκαν λόγω έκτακτων περιστατικών που έχουν λάβει χώρα κατά την διάρκεια αδυναμίας της Βουλής να ασκήσει τα καθήκοντα της και μόνο όταν επιβάλλεται η άμεση παρέμβαση της Πολιτείας για να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του κράτους.

Δηλαδή, με ΠΝΠ δεν μπορούν να ρυθμιστούν μόνιμες καταστάσεις, δεν μπορούν να δημιουργηθούν τετελεσμένα και δεν μπορούν βέβαια να τεθούν προκαταβολικά σε ισχύ σχέδια νόμου ή πολυνομοσχέδια υπουργού ή υπουργών. Η μη τήρηση όλων των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την έκδοση πράξεων νομοθετικού περιεχομένου αποτελεί σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή.

Στον ακόλουθο κατάλογο θα βρείτε τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου ( ΠΝΠ) των τελευταίων τεσσάρων ετών ( 7 Οκτωβρίου 2009 – 11 Οκτωβρίου 2013) και όλες τις λεπτομέρειες που τις αφορούν: ημερομήνια έκδοσης, ημερομήνια δημοσίευσης με ενεργό λινκ για το σχετικό ΦΕΚ, πότε άρχισε η ισχύς τους, ποιοι τις υπέγραψαν, τους λόγους έκτακτης ανάγκης που επικαλέστηκαν για την έκδοση τους, εάν και πότε κατατέθηκαν στην βουλή, αν κυρώθηκαν, πότε και πως (αυτούσιες ή τροποποιημένες, από μόνες τους, μαζί με άλλα νομοθετήματα ή ενσωματωμένα σε αυτά), εάν και πότε ψηφίσθηκαν οι σχετικοί νόμοι και τέλος, το ΦΕΚ που αυτοί δημοσιεύθηκαν.

Πατώντας στον τίτλο της ΠΝΠ (εάν είναι λινκ) θα οδηγηθείτε στο ιστολόγιο της Διαύγειας, που από το 2011 και έπειτα δημοσιεύει σχεδόν όλες τις πράξεις τις διοίκησης. Πατώντας στη λέξη “κύρωση”, θα οδηγηθείτε στο ιστολόγιο της Βουλής όπου θα βρείτε τα έγγραφα και τις πληροφορίες που σχετίζονται με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου (ημερομηνία κατάθεσης, αιτιολογική έκθεση, τροπολογίες, πρακτικά της συζήτηση στην ολομέλεια ή/και στις επιτροπές, ψηφισθέν νομοσχέδιο κλπ).

Τελευταία διευκρίνιση

Η σύνθεση του πρώτου υπουργικού συμβουλίου (7/10/2009 – 7/09/2010) ήταν αυτή:

Γεώργιος Α. Παπανδρέου πρόεδρος και υπουργός εξωτερικών ( αναπληρωτής πρωθυπουργού Θεόδωρος Πάγκαλος – αντιπρόεδρος, αναπληρωτής υπουργού Δημήτριος Δρούτσας), Γιάννης Ραγκούσης, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Ευάγγελος Βενιζέλος (αναπληρωτής Πάνος Μπεγλίτης), Λούκα Κατσέλη, Τίνα Μπιρμπίλη, Άννα Διαμαντοπούλου, Δημήτρης Ρέππας, Ανδρέας Λοβέρδος, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, Κατερίνα Μπατζελή, Χάρης Καστανίδης, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Παύλος Γερουλάνος, Χάρης Παμπούκης.

Τα μέλη των επόμενων υπουργικών συμβουλίων (πρωθυπουργός και αναπληρωτής του, υπουργοί και αναπληρωτές τους), θα τα βρείτε εδώ:

7 Σεπτεμβρίου 2010 – 11 Νοεμβρίου 2011http://www.ggk.gov.gr/?p=1335
11 Νοεμβρίου 2011- 17 Μαΐου 2012 http://www.ggk.gov.gr/?p=2299
17 Μαΐου 2012 – 21 Ιουνίου 2012 http://www.ggk.gov.gr/?p=2788 (υπηρεσιακή κυβέρνηση που ανέλαβε να διενεργήσει τις εκλογές της 17ης Ιουνίου)
21 Ιουνίου 2012 έως σήμερα http://www.ggk.gov.gr/?p=2880

Ακολουθεί ο κατάλογος των κυρωμένων και μη ΠΝΠ.
Μπορείτε να τον δείτε ΕΔΩ μαζί με όσους υπογράφουν κι ευθύνονται προσωπικά για την εσχάτη προδοσία...

ΠΗΓΗ koukfamily.blogspot.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου