Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

O λαός βροντοφώναξε Μητσοτάκη άλλαξε μυαλά!

 




 

Γράφει ο Θεοφάνης Γκατζής του Θωμά και της Μαίρης

Οικονομολόγος- Διεθνολόγος, αρθρογράφος

ΜSc Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού

Εmail:theofanis28@gmail.com

https://www.facebook.com/theofanis.gkatzhs

Κατερίνη, 29-08-2021

 

Την Κυριακή 29 Αυγούστου πραγματοποιήθηκε μεγάλη συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού, της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της κατάργησης της Δημοκρατίας, των εκβιαστικών διλημμάτων της κυβέρνησης, την άσκηση ψυχολογικής βίας και του βιασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας!

Κύριοι της κυβέρνησης λάβετε σοβαρά υπόψη τις αντιδράσεις του ελληνικού λαού και αναθεωρήστε τις παράλογες αποφάσεις σας για το καλό της χώρας και των πολιτών της! Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι την τελική νίκη! Επιπλέον, χρειάζεται να υπάρξουν οργανωμένες διαμαρτυρίες  στους κατά τόπους βουλευτές της ΝΔ, ώστε να πιέσουν τον πρωθυπουργό να αλλάξει στάση! Πρέπει να έχουν γνώση ο κ. Μητσοτάκης και οι υποτακτικοί του στην κυβέρνηση και στην ελληνική Βουλή το εξής! Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει!

Υ.Γ. Το παρόν άρθρο το αφιερώνω στη μνήμη του πρόσφατα εκλιπόντος πατέρα μου Θωμά στους αποθανόντες παππούδες μου Βασίλειο Γκατζή, Βασίλειο Μακρυγιάννη, στις αποθανούσες γιαγιάδες μου Φανή Μακρυγιάννη και Στυλιανή Γκατζή,, καθώς και στη νονά μου Ελβίρα και στο νονό μου Νικόλαο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου