Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Εμπειρίες από τη συμμετοχή μου ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις Δημοτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου




Γράφει ο Θεοφάνης Θ.Γκατζής


Έχoυν παρέλθει ήδη εξήμισι μήνες από την ολοκλήρωση του α΄ γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών ,όπου συμμετείχα ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Δήμου Κατερίνης με το συνδυασμό Νέα Εποχή για την Κατερίνη με υποψήφιο Δήμαρχο το Νίκο Μακρίδη. Στο παρόν άρθρο θα επιχειρήσω να αναφέρω τις προσωπικές μου εμπειρίες από την προεκλογική περίοδο! Σημειωτέον ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε αυτήν τη διαδικασία ως εκ τούτου θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στη μνήμη μου όπως συμβαίνει ,συνήθως , κάθε φορά που συναντάμε κάτι για πρώτη φορά στη ζωή μας!! Οι εμπειρίες που απεκόμισα ήταν πλούσιες και οι εικόνες που συνέλεξα πολυάριθμες !!Έτσι, από τη μία πλευρά είχα την ευκαιρία να γνωρίσω νέα άτομα, που ανιδιοτελώς προσφέρθηκαν να με στηρίξουν στον προεκλογικό μου αγώνα κοινοποιώντας όσο μπορούσαν την υποψηφιότητά μου σε συγγενείς ,σε φίλους και σε γνωστούς τους ,καθώς και σε αρκετές των περιπτώσεων φέρνοντάς με σε επαφή μαζί τους ,δίνοντας μου έτσι τη δυνατότητα να αφουγκραστώ τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν και να ανταλλάξω απόψεις και ιδέες που θα βοηθούσαν στην επίλυση των άνω προβλημάτων. Επιπλέον, κάποιοι φίλοι και φίλες μου με στήριξαν αδιάκοπα στον προεκλογικό μου αγώνα δίνοντάς μου να καταλάβω ότι είναι πραγματικά φίλοι και φίλες που μπορώ να στηριχθώ ,στο μέλλον, πάνω τους σε δύσκολες στιγμές !!Εξάλλου ο πραγματικά φίλος ή φίλη σε βοηθάει στα δύσκολα και δεν είναι μόνο για να σε συντροφεύει στις ευχάριστες στιγμές !!Από την άλλη πλευρά κάποια δικά μου άτομα ,για διάφορους δικούς τους λόγους, έδειξαν αδιαφορία για την προσπάθεια που κατέβαλλα να κάνω γνωστές τις ιδέες και τις απόψεις μου στους συνδημότες και συνδημότισσές μου !Ακόμη, καθ’όλη τη διάρκεια της προεκλογικής μου περιόδου πορεύτηκα με τιμιότητα και προσπάθησα να κρατήσω ψηλά τη σημαία των προσωπικών μου αξιών !Ήθελα ,όπως ανέφερα και στην ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου να υιοθετήσω νέα ήθη και έθιμα στην προεκλογική περίοδο λέγοντας την αλήθεια και μόνο χωρίς να υπόσχομαι πράγματα που δε θα μπορούσα να πραγματοποιήσω μετεκλογικά στην περίπτωση που εκλεγόμουν (δλδ. απραγματοποίητες προεκλογικές υποσχέσεις). Μ ε αυτό το σκεπτικό κινήθηκα και παρότι οφείλω να ομολογήσω ,σε αυτό το σημείο ,ότι αρκετά άτομα με πλησίασαν ζητώντας μου προσωπικά ανταλλάγματα ,αν εκλεγόμουνα εγώ και ο υποψήφιος Δήμαρχος του συνδυασμού ,προκειμένου να με επιλέξουν εγώ τους απαντούσα ότι προέχει πάντα το καλό του κοινωνικού συνόλου , μέλημά μου αν εκλεγώ θα είναι η επίτευξη αυτού και όχι η εξυπηρέτηση ατομικών συμφερόντων !!Είναι γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου που πλησίασα παρότι η πολιτική έχει απαξιωθεί στα όμματα των πολιτών με αντιμετώπιζε θετικά ,ενώ παράλληλα με ενθάρρυνε να συνεχίσω τον αγώνα μου! !Ένα άλλο πράγμα που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και αποδεικνύει είναι ότι ένα μέρος του κόσμου πραγματικά άγεται και φέρεται λειτουργώντας ως αγέλη προβάτων είναι το εξής: Kάποια άτομα που θα τους αποκαλέσω ομαδάρχες επηρεάζουν μεγάλο πλήθος πολιτών και ανάλογα με τα προσωπικά τους συμφέροντα υποστηρίζουν κάποιον/κάποια υποψήφιο/υποψήφια Δήμαρχο ή δημοτικό/δημοτική σύμβουλο και αυτό το πλήθος ακολουθεί άκριτα την επιλογή των ομαδαρχών, γιατί αποβλέπει ότι στο μέλλον θα μπορέσει να απευθυνθεί σε αυτούς για να μεσολαβήσουν αυτοί στον /στην εκλεγέντα Δήμαρχο ή δημοτικό/δημοτική σύμβουλο για να εξυπηρετηθεί ατομικά!! Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι μεγάλη μερίδα νέων ανθρώπων απείχαν από την εκλογική διαδικασία και παρότι το μέλλον τους είναι αβέβαιο, λόγω ανεργίας, αυτοί δείχνουν να είναι αποστασιοποιημένοι από τα πολιτικά δρώμενοι και να είναι αρνητές της κάθε νέας πολιτικής προσπάθειας που καταβάλλεται υποστηρίζοντας με ευκολία το χιλιοειπωμένο όλοι οι ίδιοι είναι !Επίσης, συνάντησα πολίτες ,ακόμα και κάτω από το όριο της φτώχειας, που στις συζητήσεις που είχα μαζί τους διέκρινα ότι προείχε για αυτούς το καλό του κοινωνικού συνόλου πάνω από το ατομικό τους καλό και το μόνο που μου ζητούσαν ήταν να πράξω τα δέοντα για το καλό του Δήμου μας, εν αντιθέσει με αρκετούς άλλους που παρότι η χώρα μας βιώνει μια άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση, που οδήγησε σε χιλιάδες αυτοχειρίες χιλιάδες συμπολίτες μας, εκατομμύρια άτομα στην ανεργία και στην καταβαράθρωση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων εντούτοις αυτοί ενδιαφέρονται να εξυπηρετούν μόνο τα ατομικά τους συμφέροντα!! Τέλος, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και να συμπορευτώ σε αυτό το δύσκολο προεκλογικό αγώνα με συνυποψηφίους μου που ήταν πραγματικά αξιόλογα άτομα!!




Θεοφάνης Θ.Γκατζής

Οικονομολόγος-Διεθνολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου