Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Μήνυμα από τον Υποψήφιο Δήμαρχο Νίκο Μακρίδη!!


Φίλες και φίλοι,
Κλείνοντας σε λίγες ημέρες την προεκλογική αυτή πορεία, ως υποψήφιος δήμαρχος Κατερίνης με το συνδυασμό «Νέα εποχή για την Κατερίνη» αισθάνομαι την ανάγκη αρχικά να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσατε να επικοινωνήσω μαζί σας. Να μιλήσω μαζί σας, να ακούσω τις αγωνίες, τις πικρίες, τα προβλήματα που σας ταλαιπωρούν στην καθημερινότητά σας.
Μέσα σε ένα κλίμα ζοφερό, όπως αυτό αποτυπώνεται καθημερινά από τους δείκτες της ελληνικής οικονομίας, μέσα σε ένα κλίμα αβεβαιότητας για το αύριο και αγωνίας για το μέλλον, αισθάνθηκα πραγματικά, πως έχω υποχρέωση και καθήκον ως νέος άνθρωπος να στηρίξω με κάθε τρόπο τον τόπο μου και να εργαστώ για τους νέους της, τους επαγγελματίες, τους εμπόρους, τους αγρότες, τους συνταξιούχους, τους ανθρώπους της.
Στις εκλογές της 18ης Μαΐου εσείς είστε αυτοί που αποφασίζετε για το μέλλον του τόπου μας. Σας ζητώ, να εκλέξετε τις πιο «δυνατές φωνές». Σας ζητώ να στηρίξετε εκείνους τους ανθρώπους που έχουν τη δυναμική και τη διάθεση για προσφορά.
Ζητώ να μου δώσετε τη δυνατότητα να αγωνιστώ για τον τόπο μου.
Σας ζητώ να στηρίξετε το συνδυασμό «Νέα Εποχή για την Κατερίνη» και να μας τιμήσετε με την ψήφο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου