Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΜΑΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ... ‘’ΣΩΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ’’ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ!!!





Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης και τα κόμματα ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ υποστηρίζουν ευθαρσώς λύση του κυπριακού στην βάση της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας ΔΔΟ και εργάζονται για δεκαετίες τώρα και προπαγανδίζουν καθημερινά μέσω των χειραγωγημένων και πουλημένων Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας για να την επιβάλουν. Για να πετύχουν δε τον σκοπό τους εφαρμόζουν το προσφιλές τους τρίπτυχο ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ-ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ.



Από την άλλη ο Πρόεδρος του επίσημου ΔΗΚΟ, μας πουλά ανέξοδο πατριωτισμό… και ζώνεται τα άρματα για να σώσει την Κύπρο. Αντιπολιτεύεται για δικούς του λόγους και φιλοδοξίες τα πιο πάνω κόμματα προβάλλοντας την λύση της ΔΔΟ με το δήθεν ‘’ΣΩΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ’’. Ο υιός Νικόλας χρησιμοποιώντας τον αμύθητο πλούτο που μπαμπά και της μαμάς, μια που ποτέ δεν έχει δουλέψει για να κερδίσει τα δικά του χρήματα, περιφέρεται καθημερινά τα ΜΜΕ και μας το παίζει ‘’ο από μηχανής θεός’’ που θα σώσει την Κύπρο. Το μόνο που στην πραγματικότητα ενδιαφέρει τον Νικόλα, όπως και τότε τον μπαμπά του, είναι η κατάκτηση της εξουσίας και τίποτα άλλο. Το ύφος και το λεκτικό που χρησιμοποιεί καθημερινά ο Νικόλας παραπέμπουν σ’ ένα κακομαθημένο και ανεύθυνο έφηβο και όχι σε ένα ώριμο και υπεύθυνο πολιτικό. Ξεχνά φαίνεται ο Νικόλας ότι είναι η φιλοδοξία του μπαμπά Τάσου να γίνει Πρόεδρος, αλλά και του ιδίου προσωπικά που έβαλε το ΑΚΕΛ και τον ανεκδιήγητο Δημήτρη Χριστόφια στο παιχνίδι της εξουσίας, με όλα τα γνωστά καταστροφικά για τον τόπο αποτελέσματα.



Είναι επί τέλους καιρός ο Νικόλας και το δικό του ΔΗΚΟ να πάψει να … κάθεται στην κλούβα, να το παίζει διπλοπόρτι. Δυστυχώς για τον κυπριακό λαό ο μπαμπάς Τάσος, έθαψε κυριολεκτικά την βούληση του 76% του Κυπριακού Λαού το 2004 που απέρριψε το σχέδιο ΑΝΑΝ, με το να υπογράψει με τους τούρκους την συμφωνία της 8ης Ιουλίου 2006 που ουσιαστικά υιοθετεί πλήρως λύση του κυπριακού στην βάση της ΔΔΟ. Αυτές τις κρίσιμες ώρες που η πατρίδα κινδυνεύει, αν πράγματι ο Νικόλας και το ΔΗΚΟ θέλουν να είναι πειστικοί, πρέπει εδώ και τώρα να καταγγείλουν την συμφωνία του μπαμπά Τάσου. Θα πρέπει επιτέλους ο Νικόλας και η ‘’ Η ΠΟΡΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΤΟ ΔΗΚΟ, να αφήσουν κατά μέρος τα δήθεν ‘’ΣΩΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ’’ και να πάψουν να κοροϊδεύουν τον κυπριακό λαό, κάνοντας στείρα αντιπολίτευση για χάρη της αντιπολίτευσης και των δικών τους προσωπικών και κομματικών συμφερόντων.



ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ



Οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες της Κύπρου και τα κόμματα που τις στήριζαν, με την σύμφωνη γνώμη των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών της Ελλάδας διαπραγματεύοντο το κυπριακό με τους τουρκοκυπρίους για δεκαετίες τώρα, παραγνωρίζοντας δύο βασικότατες παραμέτρους του προβλήματος.



1. Ότι δηλαδή το κυπριακό δεν είναι δικοινοτικό πρόβλημα αλλά διεθνές πρόβλημα εισβολής και κατοχής

2. Ότι η όποια λύση προκύψει στην βάση της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας δεν είναι λειτουργική και οικονομικά βιώσιμη.



To νέο μόρφωμα που θα προκύψει από την λύση στην βάση της ΔΔΟ θα είναι ένα κράτος μη λειτουργικό, μη δημοκρατικό ένα κράτος ρατσιστικό, το οποίο θα βασίζεται σε εξαιρετικά πολύπλοκες και πολυδάπανες δομές, καθ΄ ότι θα έχει 3 Κυβερνήσεις, 4 Βουλές, 3 Αστυνομίες, 3 δημόσιες υπηρεσίες, διπλούς ημικρατικούς οργανισμούς, διαρχία αξιωματούχων, πλήρη κατάργηση της αρχής της πλειοψηφίας στη λήψη αποφάσεων, και εισαγωγή αναρίθμητων ΒΕΤΟ στη λειτουργία όλων των εξουσιών του κεντρικού κράτους.



Η πολιτική στην Κύπρο έχει καταντήσει δυστυχώς ένα χωράφι γενικής βοσκής, ένα μενού αλά κάρτ και ότι ήθελε προκύψει. Ο εκάστοτε πρόεδρος με την εκλογή του εφάρμοζε πάντα πολιτικές του ποδαριού χωρίς όραμα, σχεδιασμό και στρατηγική στόχευση’’ και είχε πάντα τα υπόλοιπα κόμματα να τον αντιπολιτεύονται, όχι για το καλό της πατρίδας,αλλά για κομματικά και προσωπικά συμφέροντα.



Σε αντιδιαστολή με την πολιτική η οικονομία είναι επιστήμη με τις όποιες αδυναμίες της, και σαν τέτοια, μακριά από δογματισμούς, έχει κάποιες βασικές σταθερές, και η απλούστερη των σταθερών της είναι ότι 1+1 =2 και όχι 3. Αν συνεπώς εμείς προτάσσαμε την πτυχή της οικονομίας και αποδεικνύαμε στους τούρκους και τους ξένους συμμάχους τους, ότι το νέο μόρφωμα δεν θα είναι οικονομικά βιώσιμο αλλά ένα προτεκτοράτο, θα μπορούσαν άραγε να επιμένουν στην λύση της ΔΔΟ;



Σαν επαγγελματίας Λογιστής και σύμβουλος επιχειρήσεων το πρώτο πράγμα που θα συμβούλευα κάποιο πελάτη μου να κάνει πριν επενδύσει ένα σημαντικό ποσό κεφαλαίου σε μια νέα η προϋπάρχουσα επιχείρηση είναι να ζητήσει να έχει μια μελέτη Οικονομικής Βιωσιμότητας, η οποία μελέτη, θα καταδείξει κατά πόσο η επένδυση αυτή θα είναι οικονομικά βιώσιμη και κερδοφόρα.



Ζήτησα από αξιωματούχους του Υπουργείου Οικονομικών να με πληροφορήσουν πριν λίγο καιρό κατά πόσο έχει ποτέ εκπονηθεί κάποια μελέτη Οικονομικής Βιωσιμότητας του υπό εκκόλαψη νέου ομόσπονδου κράτους, τουρκικών προδιαγραφών, που οι ηγεσίες των 3 μεγάλων κομμάτων επιδιώκουν και η απάντηση ήταν αρνητική…Αν είναι ποτέ δυνατόν!!!



Δεν μπορεί να το χωρέσει ο νους μου πώς είναι δυνατόν, οι πολιτικές μας ηγεσίες που για δεκαετίες τώρα συζητούν το κυπριακό, να μην έχουν προνοήσει ότι μια μελέτη Οικονομικής Βιωσιμότητας επιβάλλεται να προϋπάρχει όταν πρόκειται να δημιουργηθεί η/και να μετεξελιχθεί ένα ενιαίο κράτος, όπως η Κύπρος, σε μια Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία. Αυτή η εγκληματική μας παράληψη μας οδήγησε στο να εγκλωβιστούμε σε μια ατέρμονη συζήτηση και να παίζουμε το παιχνίδι της Τουρκίας που σκοπό πάντα είχε την διάλυση της ΚΔ και την εδραίωση της κατοχής.



Είναι η έντονη άποψη μου ότι, σε μια τόσο μικρή χώρα, η μόνη οικονομία που θα μπορούσε να λειτουργήσει είναι μια ενιαία οικονομία και αυτό μας τον είπαν πρόσφατα η Παγκόσμια Τράπεζα και το ΔΝΤ.



Δεν υπάρχει κράτος στο κόσμο με μικρή οικονομία και μικρό γεωγραφικά μέγεθος που να είναι ομόσπονδο και να είναι και οικονομικά βιώσιμο, πολύ δε περισσότερο όταν στοιχειώδη ανθρώπινα και δημοκρατικά δικαιώματα θα καταπατούνται, όπως προβλέπει η λύση της ΔΔΟ για την Κύπρο. Κλασσικό παράδειγμα αποτυχημένης ομοσπονδίας είναι αυτό του Λιβάνου, της Βοσνίας, της Τσεχοσλοβακίας, της Γιουγκοσλαβίας που είτε κατέρρευσαν είτε είναι έτοιμα να καταρρεύσουν. Ακόμη και το μοντέλο του Βελγίου με δυσκολία επιβιώνει και κρατείται στο αναπνευστήρα καθ’ ότι αποτελεί βάση του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.



Κάποιοι ξένοι και κύπριοι καλοθελητές οπαδοί του εθνο-φεντεραλισμού παρουσιάζουν ως πρότυπο μοντέλο λύσης για την Κύπρο την Βοσνία και τον Λίβανο. Μετά την εφαρμογή της λύσης, την Βοσνία την εγκαταλείπουν συνεχώς οι νέοι της και έχει μόλις €4000 κατά κεφαλή εισόδημα. Ο δε Λίβανος για 30 μήνες τώρα δεν έχει Πρόεδρο γιατί ο μουσουλμάνος βάζει βέτο στο Χριστιανό και το αντίθετο και από τα 10εκ πληθυσμό έχουν μείνει μόλις 2. Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης και το ΔΥΣΑΚΕΛ προπαγανδίζουν ότι μετά την λύση θα υπάρξει έκρηξη στην οικονομία και ότι περίπου θα τρώμε με χρυσά κουτάλια. Τις μόνες εκρήξεις που βλέπω να υπάρξουν μετά την λύση δεν θα είναι στην οικονομία, αλλά στα σημεία εξόδου των ελληνοκυπρίων προς το εξωτερικό και από τις βόμβες της προβοκάτσιας των τούρκων όπως έγινε και την περίοδο μετά το 1960.



Για 42 χρόνια τώρα η Τουρκία στηριζόμενη στην υποχωρητικότητα μας παραμένει αδιάλλακτη και πιστή στο σχέδιο της εκ 5 σημείων για προσάρτηση όλης της Κύπρου που είχε εκπόνησε το 1956 ο τούρκος συνταγματολόγος Νιχάτ Ερίμ. Τα 4 πρώτα στάδια του σχεδίου έχουν ήδη υλοποιηθεί και τώρα υλοποιείται το 5ο στάδιο που είναι ο εποικισμός μια που εμείς αναπληρωνόμαστε με 1,3 ανά ζεύγος και οι τούρκοι στα κατεχόμενα με 3,2 ανά ζεύγος.



Είμαι εξ εκείνων που διακαώς επιθυμούν μια δίκαιη και βιώσιμη λύση του κυπριακού, και πιστεύω ότι το ίδιο επιθυμεί και η συντριπτική πλειοψηφία ελληνοκυπρίων και τουρκοκυπρίων. Εύλογα κάποιος θα με ρωτήσει, καλά μας συμφέρει σαν ελληνοκύπριους να μείνει άλυτο το Κυπριακό; Αναμφίβολα η απάντηση είναι όχι. Θα πρέπει να βρεθεί λύση, όχι όμως λύση διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας. Σαν ευρωπαίος πολίτης απαιτώ να έχω στοιχειώδη ανθρώπινα και δημοκρατικά δικαιώματα.



Αν εμείς αποδεχτούμε μια μη βιώσιμη και μη λειτουργική λύση αφού προηγουμένως με την υπογραφή μας θα έχουμε αποδεχθεί την διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας μέλος του Ο.Η.Ε και της ΕΕ, τότε τι αναμένουμε ότι θα πράξει η Τουρκία; Απλά θα προσαρτήσει το τουρκοκυπριακό κρατίδιο και εμείς θα είμαστε ένα ελληνοκυπριακό κρατίδιο υπό προσάρτηση χωρίς όνομα και κρατική υπόσταση.

H επανατοποθέτηση του κυπριακού στην σωστή και οικονομικά βιώσιμη του βάση και η προστασία της Κυπριακής Δημοκρατίας είναι πρώτιστα μέλημα της δικής μας πολιτικής ηγεσίας. Και αφού εμείς δεν το επιδιώκουμε γιατί δηλαδή να αναμένουμε από τους ξένους να εργασθούν για μια βιώσιμη λύση και να δυσαρεστήσουν την Τουρκία των 75 Εκ η οποία αποτελεί για τις οικονομίες τους έναν σημαντικό εμπορικό εταίρο;

Είμαι σίγουρος ότι οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες της Κύπρου και της Ελλάδας αντιλαμβάνονται ότι αυτό που συζητούν τόσα χρόνια είναι σε βάρος των συμφερόντων του Ελληνισμού και ειλικρινά δεν διανοούμαι ότι είναι τόσο ηλίθιοι που να μην μπορούν να το αντιληφθούν το αυτονόητο. Το πλέον εξοργιστικό είναι ότι, ενώ αντιλαμβάνονται την καταστροφική πορεία, προτιμούν να παίζουν το παιχνίδι της Τουρκίας παρά να αποδειχθούν πολιτικά λανθασμένοι και αναξιόπιστοι. Αυτό εγώ το αποκαλώ εσχάτη προδοσία και όχι λανθασμένη πολιτική στάση.

Με την ίδια προχειρότητα που οι εκάστοτε κυβερνήσεις Ελλάδας και Κύπρου χειρίστηκαν το θέμα της οικονομίας με αποτέλεσμα Ελλάδα και Κύπρος να πτωχεύσουν, με την ίδια προχειρότητα χειρίστηκαν και το Κυπριακό.



Όμηρος Αλεξάνδρου

Η AΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΔΡΑΚΩΝΑΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ!!



Αθήνα, 14 Σεπτεμβρίου 2016

Μετά την ανοιχτή μου επιστολή προς τον κύριο Υπουργό Εθνικής Άμυνας, όπως ήταν φυσικό και αναμενόμενο, άρχισε η εκστρατεία αποδόμησης και ο πόλεμος της λασπολογίας, της μισής αλήθειας, της παντελούς ανακρίβειας και του ψεύδους.
Γι αυτούς που με γνωρίζουν, δεν χρειάζεται να γράψω κάτι. Η μέχρι τώρα πορεία μου είναι αδιάψευστος μάρτυς .
Για τους υπόλοιπους, θεωρώ βασική υποχρέωση να προστατεύσω την Τιμή και την Υπόληψη μου και μέσα απ αυτό και όσους φόρεσαν και κυρίως αυτούς που φορούν αυτήν την τιμημένη στολή.
Αγαπητοί επίδοξοι "αποδομητές", λυπάμαι, αλλά η προσπάθεια σας έπεσε σε τοίχο.
Κάποιοι κύριοι, βιάστηκαν να κάνουν δηλώσεις, να κάνουν αναρτήσεις στο διαδίκτυο, να γράφουν σε έντυπα, ρίχνοντας λάσπη και βγάζοντας τη χολή τους .Μίλησαν για μίζες, κλαδικές, για Ίμια , για Ακη......άλλοι προσπάθησαν να με εντάξουν πολιτικά.
Αγαπητοί μου,απο τη Σχολή Ευελπίδων αποφοίτησα το 1980 και αποστρατεύτηκα το 2013. Απο το 1981 λοιπόν, που άρχισα να μετατίθεμαι, μέχρι το 2013 είναι 32 χρόνια. Στα 32 αυτά χρόνια, άλλαξα (παίρνοντας μετάθεση) δεκα οκτώ (18) φρουρές. Που σημαίνει κατα μέσο όρο 1,5 χρόνο περίπου στη φρουρά. Σημειωτέον, ότι είχα πενταμελή οικογένεια.
Ο κ. ΥΕΘΑ έχει εύκολη πρόσβαση στο φάκελλο μου. Ας το ψάξει λίγο.... Για να βοηθήσω σας λέω, ότι ο μεγαλύτερος χρόνος παραμονής σε μετάθεση ήταν 3 χρόνια και ο μικρότερος 7 μήνες.
Αν ήμουνα γραμμένος σε κόμματα ή σε κλαδικές λέτε να έπαιρνα τόσες μεταθέσεις ; Λέτε να ήθελα να ταλαιπωρώ την οικογένεια μου ; Οχι αδέλφια, πήγαινα ως πιστός και φιλότιμος στρατιώτης, όπου με έστελνε η Πατρίδα, γιατί αυτός ήταν ο όρκος μου. Μιας και μιλάμε για μεταθέσεις και κλαδικές, κοιτάξτε και επι ποιάς κυβερνήσεως έφυγα εκτός Ειδικών Δυνάμεων και πήγα Χίο, απο τη Νάουσα όπου υπηρετούσα, εχοντας τα συμφέροντα μου στην Αθήνα και με τρία μικρά παιδιά (μόλις είχε βγεί και διαταγή που έλεγε για μέγιστη παραμονή στη φρουρά των τριτέκνων). Μήπως ενόχλησα το σύστημα ; Τί λέτε ; Κάποιος ρώτησε που ήμουν στα Ιμια..... Μα φυσικά φίλε μου, εκεί που με όρισε η Πατρίδα.....Στο στρατηγείο της Ταξιαρχίας στη Χίο δηλαδή....Απ ότι φαίνεται, δεν κατέβασα εγώ τη Σημαία απο τα Ίμια. όπως έγραψε κάποιος σε ιστοσελίδα.
Κύριοι, μην παίζετε με τα Ιερά σύμβολα της Πατρίδας μας διότι δείχνετε ότι δεν τα σέβεστε.
Πάλι θα βιαστούν κάποιοι και μιας και είστε στο.....ψάξιμο του φακέλλου μου, ρίξτε μιά ματιά και στις ετήσιες αξιολογήσεις μου. Αν βρείτε κάτω απο άριστα να μου το πείτε και θα ζητήσω δημόσια συγγνώμη. Κοιτάξτε και τις βαθμολογίες στις εκπαιδεύσεις που με έστελνε η Πατρίδα....Μάλλον έπαιρνα επάξια το μισθό μου και μπορώ να κοιτάζω τους πάντες στα μάτια.
Επειδή κάποιοι θα σπεύσουν να διερωτηθούν και δικαίως, μήπως ήμουν αντιδραστικός και γι αυτό οι μεταθέσεις ; Θα σας δώσω ακόμη ένα στοιχείο σχετικά με τις Διοικήσεις, που είχα την Τιμή να μου ανατεθούν.
1η Μοίρα Αλεξιπτωτιστών (Αντισυνταγματάρχης)
2ο Σύνταγμα Αλεξιπτωτιστών (πρίν κλείσει) (Αντισυνταγματάρχης)
32 Ταξιαρχία Πεζοναυτών (Ταξίαρχος)
1η Μεραρχία (Υποστράτηγος)
Μάλλον οι εκάστοτε προϊστάμενοι, με όποια κυβέρνηση κι αν ήταν στην εξουσία, με περιέβαλαν με την εμπιστοσύνη τους ,αλλιώς δεν θα μου ανέθεταν τέτοιες διοικήσεις.......
Επιπλέον, θα παρακαλούσα τον κ. Υπουργό να δεί, για να λυθούν όλες οι απορίες, το λόγο που αποστρατεύτηκα το 2013. Μήπως επειδή δεν ήμουν μέρος του συστήματος ;
Ας πάμε τώρα, στην απάντηση του κ. Υπουργού, σε ερώτηση δημοσιογράφου στη ΔΕΘ, που προβλήθηκε σε κρατικό κανάλι, όπου δεν ανέφερε το όνομα μου,. αλλά σαφώς με κατέδειξε.
Τις δικαιολογίες του, γιατί φορά στολή ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ αλεξιπτωτιστών, βατραχανθρώπων κλπ, διότι σ αυτό αναφερόταν η επιστολή μου, δεν θα τις σχολιάσω. Θα του προτείνω όμως να ψάξει στα αρχεία. Αν δεν έχουν σπεύσει να τις καταστρέψουν, θα βρεί προτάσεις μου για τη θεσμοθέτηση στολής του Υπουργού Εθνικής Αμυνας και του Υπουργείου του, για τις περιπτώσεις επίσκέψεων σε πεδία ασκήσεων ή όπου κρίνει απαραίτητο. Διότι, επιβάλλεται ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ με κουστούμι και σκαρπίνι σε κάποιες περιπτώσεις. Θα αναφερθώ μόνο στην αναφορά του για μίζες, εξοπλιστικά κλπ, καθώς συνδέεται άμεσα με την Τιμή και Αξιοπρέπεια μου.
Αναφέρει ο κ ΥΕΘΑ, ότι την περίοδο 1997-2000 ήμουν στα εξοπλιστικά...
Κύριε Υπουργέ, μάλλον οι παρατρεχάμενοι, σας ανοίγουν το λάκκο, γιατί πάλι σας πληροφόρησαν λάθος.
Την περίοδο 1997-2000, ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΣΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ όπως λέτε, αλλά στη Διεύθυνση Ειδικών Δυνάμεων του ΓΕΣ , στο 2ο Γραφείο, Τμήμα Μελέτες- Ερευνες. με το βαθμό του ΝΕΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ. με συγκεκριμένα καθήκοντα και έργο. Απο μένα μέχρι τον τότε ΥΕΘΑ, υπήρχε μια τεράστια αλυσίδα της ιεραρχίας. Εξ άλλου, μέχρι σήμερα δεν έχω εμπλακεί σε οποιαδήποτε δικαστική έρευνα, ΟΥΤΕ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ....Πώς εσείς λέτε και μάλιστα δημόσια, ότι υπέγραφα όλα τα εξοπλιστικά τη συγκεκριμένη περίοδο ;
Αμέσως μετά, τοποθετήθηκα Διοικητής στην 1η Μοίρα Αλεξιπτωτιστων οπότε και ήταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ φορά σε όλη τη σταδιοδρομία μου, που είδα απο κοντά τον τότε ΥΕΘΑ Ακη Τσοχατζόπουλο, όταν μετά απο πτώση με αλεξίπτωτα σε άσκηση στην Κύπρο, συνεχάρη την Μονάδα, μαζί με τον Κύπριο Πρόεδρο κ Κληρίδη.
Επιφυλασσόμενος κάθε νομίμου δικαιώματος μου, για τα ψεύδη που εκστομίστηκαν.

Ιωάννης Γ. Δρακωνάκης
Αντιστράτηγος ε.α

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

H ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΔΥΟ ΧΡΥΣΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΡΙΟ!!


Χρονικά το πρώτο χρυσό μετάλλιο  το κατέκτησε ο Παύλος Μάμαλος στην άρση βαρών στην κατηγορία των -107 κιλών, σημειώνοντας μάλιστα και νέο παραολυμπιακό ρεκόρ με 238 κιλά.

Ο πρωταθλητής μας είχε 3 έγκυρες προσπάθειες 233, 234 και 238 κιλά, ενώ προσπάθησε για το παγκόσμιο ρεκόρ στα 243.5 κιλά χωρίς επιτυχία.Ο Μοχάμεντ Αχμέντ από την Αίγυπτο κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο με καλύτερη προσπάθεια στα 233 κιλά, ενώ το χάλκινο πήγε στον Ιρανό, Αλί Σαντεγκζαντεχσαλμανί με 226 κιλά, έχοντας δυο αποτυχημένες προσπάθειες στα 234 κιλά.




Το δεύτερο χρυσό το κατέκτησε ο Σεζόν Φερνάντες στη σφαιροβολία κατηγορίας F53.Ο Φερνάντες, που είχε κερδίσει το χάλκινο μετάλλιο στο Πεκίνο πριν από οκτώ χρόνια, έριξε 8.44μ. και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου αφήνοντας δεύτερο τον Αμερικανό Σκοτ Σεβέρν (8.41) και τρίτο τον Ιρανό Ασαντολάχ Αζιμί.



Με τα δύο χρυσά η Ελλάδα έφτασε τα τέσσερα χρυσά ,μετά απ' αυτά των Μανώλη Στεφανουδάκη στο ακόντιο (F53/54) και Θανάση Κωνσταντινίδη στη σφαίρα (F32), και τα έντεκα μετάλλια συνολικά στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο!

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Διπλός ελληνικός θρίαμβος στους Παραολυμπιακούς του Ρίο!!





Ενα χρυσό και ένα χάλκινο μετάλλιο κατέκτησαν σήμερα στο Ρίο οι Έλληνες Παραολυμπιονίκες, ανεβάζοντας την ελληνική σημαία στον υψηλότερο ιστό.



Ο Θανάσης Κωνσταντινίδης πήρε το χρυσό μετάλλιο στην σφαιροβολία της κατηγορίας F32 σπάζοντας 3 φορές το παγκόσμιο ρεκόρ στους Παραολυμπιακούς αγώνες του Ρίο.


Ο Κωνσταντινίδης με βολή στα 10 μέτρα και 39 εκατοστά, επίδοση που αποτελεί νέο παγκόσμιο ρεκόρ, κρέμασε το χρυσό μετάλλιο στο στήθος.

Προηγουμένως με βολή στα 10.09 είχε σπάσει για πρώτη φορά το παγκόσμιο ρεκόρ, ενώ στην 5η βολή είχε σπάσει για δεύτερη φορά το παγκόσμιο με 10.15.


Ο Δημήτρης Ζησίδης από την άλλη μεριά πήρε το χάλκινο μετάλλιο στο ίδιο αγώνισμα της ίδια κατηγορίας με βολή στα 9.24.


Ο Ζησίδης ήταν στην δεύτερη θέση όμως το ασημένιο μετάλλιο του στέρησε ο Λαουάρι Μπαχλάζ από την Αλγερία με βολή στα 9.40.Αυτά είναι τα πρώτα μετάλλια για την ελληνική αποστολή στους Παραολυμπιακούς αγώνες του Ρίο.




Πηγή: www.pamesports.gr

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟ!





Tου Ομήρου Αλεξάνδρου

Στις 27/5/2016 είχα επικοινωνήσει για τελευταία φορά μαζί σας και σας είχα εκφράσει την μεγάλη μου απογοήτευση για το γεγονός ότι η συνολική πτώση στα ποσοστά που είχαν στις Βουλευτικές Εκλογές του Μάη τα κόμματα εξουσίας ΔΗΣΥ, ΑΚΕΛ και ΔΗΚΟ, ήταν δυσανάλογα μικρότερη από το κακό που αυτά έχουν προξενήσει στην Κύπρο και το Λαό της τα τελευταία χρόνια. Είχα μάλιστα εκφράσει τον προβληματισμό μου αν τελικά άξιζε τον κόπο κάποιος να συνεχίσει να προσπαθεί να αφυπνίσει ένα λαό που υπνώττει βαθιά και δεν φαίνεται διαθετημένος να ξυπνήσει.



Οι πρόσφατες όμως εξελίξεις στο κυπριακό και ο κίνδυνος που υπάρχει η Κύπρος να βρεθεί σε μη αναστρέψιμες και ολέθριες περιπέτειες λόγω των κάκιστων και επικίνδυνων χειρισμών του Προέδρου Αναστασιάδη, με ανάγκασαν να κάνω δεύτερες σκέψεις και να επανέλθω. Τους ολέθριους χειρισμούς του Προέδρου ανέδειξε προχθές γραπτώς και ο εκ των μελών της διαπραγματευτικής ομάδας του κυπριακού, νομικός Πόλυς Πολυβίου.



Για 42 χρόνια συζητούμε με τους τούρκους το κυπριακό διολισθαίνοντας σταδιακά στις θέσεις τους που δεν είναι άλλες από αυτές που χάραξε και προνοούσε το εκ 5 σημείων Σχέδιο που συνέταξε το 1956 ο τούρκος συνταγματολόγος Νιχάτ Ερίμ για επανάκτηση της Κύπρου από την Τουρκία. Είναι οξύμωρο αλλά και συνάμα εξοργιστικό, γιατί ενώ οι πολιτικές μας ηγεσίες γνωρίζουν την ύπαρξη του σχεδίου αυτού, αντί να ομονοήσουν και να συνεργαστούν για να το αποτρέψουν, το χρησιμοποιούν ηθελημένα η άθελα τους σαν οδικό χάρτη.



To νέο μόρφωμα που θα προκύψει από την λύση στην βάση της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας (ΔΔΟ) θα είναι ένα κράτος μη λειτουργικό, μη δημοκρατικό ένα κράτος ρατσιστικό, το οποίο θα βασίζεται σε εξαιρετικά πολύπλοκες και πολυδάπανες δομές, καθ΄ ότι θα έχει 3 Κυβερνήσεις, 4 Βουλές, 3 Αστυνομίες, 3 δημόσιες υπηρεσίες, διπλούς ημικρατικούς οργανισμούς, διαρχία αξιωματούχων, πλήρη κατάργηση της αρχής της πλειοψηφίας στη λήψη αποφάσεων, και εισαγωγή αναρίθμητων ΒΕΤΟ στη λειτουργία όλων των εξουσιών του κεντρικού κράτους. Θα είναι ένα κράτος μη οικονομικά βιώσιμο και κατ’ επέκταση προτεκτοράτο της Τουρκίας και των ξένων.



Οι πρόνοιες της λύσης που ο Πρόεδρος Αναστασιάδης διαπραγματεύεται κρυφίως χωρίς να ενημερώνει το σύνολο της πολιτικής ηγεσίας και τον λαό θα είναι χειρότερες από αυτές που προνοούσε το σχέδιο Αναν το οποίο μας εκφόβιζε το 2004 ότι αν δεν το ψηφίζαμε θα επέρχετο μια νέα μικρασιατική καταστροφή. Ο Πρόεδρος μαζί με τις ηγεσίες του ΔΥΣΑΚΕΛ παραμένουν πιστοί θιασώτες της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας και επιστρατεύουν καθημερινά κάθε μέσο που διαθέτουν, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων χειραγωγημένων Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, και προσπαθούν να μας πείσουν με αστήριχτα επιχειρήματα για τα δήθεν τεράστια οφέλη που θα προκύψουν από την λύση στη βάση της ΔΔΟ. Μου προκαλεί μεγάλη απογοήτευση όταν ακούω τον Πρόεδρο και τους πέριξ αυτού παρατρεχάμενους, να αποκαλούν όσους προβληματίζονται για την λειτουργικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα της λύσης αυτής, απορριπτικούς ή ότι δήθεν δεν θέλουν λύση. Προκειμένου δε να κάμψουν την αντίσταση τους, προπαγανδίζουν καθημερινά εφαρμόζοντας το τρίπτυχο ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ – ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΣ – ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ.



Και ενώ Πρόεδρος και ΔΥΣΑΚΕΛ υποστηρίζουν ξεκάθαρα αυτή την καταστροφική για την Κύπρο λύση, και ετοιμάζονται για πενταμερή στην Νέα Υόρκη, με ενδεχόμενο νέων παραχωρήσεων και δεσμεύσεων σε βάρος του κυπριακού ελληνισμού, το κόμμα του ΔΗΚΟ, του μπαμπά Τάσου και τώρα του υιού Νικόλα.... εξακολουθεί να μας το παίζει διπλοπόρτι υποστηρίζοντας την ΔΔΟ με το δήθεν σωστό περιεχόμενο. Δεν είναι όμως σε θέση να μας εξηγήσουν ποίο μπορούσε να είναι το σωστό περιεχόμενο μιας τόσο εκτρωματικής και ρατσιστικής λύσης. Ο υιός Νικόλας χρησιμοποιώντας τον αμύθητο πλούτο που του κληροδότησαν οι γονείς του, περιφέρεται καθημερινά κάποια πουλημένα και χειραγωγημένα ΜΜΕ και μας το παίζει ‘’ο από μηχανής θεός’’ που θα σώσει την Κύπρο. Το μόνο που στην πραγματικότητα ενδιαφέρει τον Νικόλα, όπως και τότε τον μπαμπά του είναι η κατάκτηση της εξουσίας και τίποτα άλλο. Το ύφος και το λεκτικό που χρησιμοποιεί καθημερινά ο Νικόλας παραπέμπει σ’ ένα κακομαθημένο και ανεύθυνο έφηβο και όχι σε ένα ώριμο και υπεύθυνο πολιτικό. Ξεχνά ο Νικόλας ότι είναι η φιλοδοξία του μπαμπά Τάσου να γίνει Πρόεδρος και του ιδίου προσωπικά που έβαλε το ΑΚΕΛ και τον ανεκδιήγητο Δημήτρη Χριστόφια στο παιχνίδι της εξουσίας με όλα τα γνωστά καταστροφικά για τον τόπο αποτελέσματα.



Ας αντιληφθούν επιτέλους οι ηγεσίες των 3 μεγάλων κομμάτων ότι η πολιτική που ακολουθούσαν για δεκαετίες στο εθνικό θέμα ήταν παντελώς λανθασμένη και οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια την Κύπρο στην αγκαλιά της Τουρκίας. Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζουν ότι η πολιτική αυτή ήταν και είναι λανθασμένη και καταστροφική αλλά δεν θέλουν να το παραδεχθούν και να απομυθοποιηθούν. Εν ολίγοις προτιμούν αντί να χρεωθούν το πολιτικό κόστος της λανθασμένης τους πολιτικής και να αλλάξουν πορεία για να σώσουν την Κύπρο, συνεχίσουν να παίζουν το παιχνίδι της Τουρκίας. Εγώ αυτό δεν το αποκαλώ λανθασμένη πολιτική στάση αλλά εσχάτη προδοσία. Η πολιτική στην Κύπρο έχει καταντήσει δυστυχώς ένα χωράφι γενικής βοσκής, ένα μενού αλα κάρτ και ότι ήθελε προκύψει. Ο εκάστοτε πρόεδρος με την εκλογή του εφάρμοζε και εφαρμόζει πολιτικές του ποδαριού και του άρπα κόλα χωρίς όραμα, σχεδιασμό και στρατηγική στόχευση, με αποτέλεσμα να έχουμε εγκλωβιστεί σε μια καταστροφική και αδιέξοδη πορεία



Με την ίδια προχειρότητα που οι εκάστοτε κυβερνήσεις Ελλάδας και Κύπρου χειρίστηκαν το θέμα της οικονομίας με αποτέλεσμα Ελλάδα και Κύπρος να πτωχεύσουν, με την ίδια προχειρότητα χειρίστηκαν και το Κυπριακό. Η καταστροφή της οικονομίας όμως θα μοιάζει με απλό κρυολόγημα μπροστά στις ολέθριες και μη αναστρέψιμες για τον τόπο συνέπειες που θα έχει η λύση στην βάση της ΔΔΟ.

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

Περί συμπερασμάτων από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ντε Τζανέιρο



του Θεοφάνη Θ. Γκατζή


Οικονομολόγου-Διεθνολόγου, Aρθρογράφου 
Μεταπτυχιακού φοιτητή στο ΠΜΣ Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας



Στους Ολυμπιακούς αγώνες που θεωρούνται, η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση της τετραετίας, παρέχεται η ευκαιρία σε κάποιες χώρες να επιβεβαιώσουν την πολιτική και οικονομική τους θέση στα ανώτερα κλιμάκια της παγκόσμιας ιεραρχίας κρατών ,ενώ σε άλλες να πρωτοεμφανιστούν σε αυτά, μέσω της ισχυρής τους παρουσίας σε αυτούς. Ως εκ τούτου η μελέτη του πίνακα των μεταλλίων των χωρών που έλαβαν μετάλλιο στην Ολυμπιάδα του Ρίο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.



Λέξεις Κλειδιά: Πίνακας μεταλλίων, Ολυμπιακοί Αγώνες Του Ρίο, ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Κίνα

Keywords: Table of medals, Olympic games in Rio, USA, Great Britain, China



1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Στο παρόν άρθρο θα επιχειρήσουμε να σχολιάσουμε το αγωνιστικό κομμάτι της Ολυμπιάδας του Ρίο με μεθοδολογία που θα στηρίζεται σε δευτερογενείς πηγές, από το διαδίκτυο, των πινάκων των μεταλλίων των χωρών που έλαβαν μετάλλιο στους Ολυμπιακούς αγώνες. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα εξετάσουμε τις τρεις πρώτες χώρες στον πίνακα των μεταλλίων, στο επόμενο θα μελετηθούν οι περιπτώσεις άλλων χωρών, στο τέταρτο θα αναφερθούμε στην αγωνιστική παρουσία της Ελλάδας και της Κύπρου και θα κλείσουμε με τα συμπεράσματα



2. Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΗΠΑ,ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ


Αρχικά αν εξετάσουμε τον πίνακα κατάταξης των χωρών που κέρδισαν μετάλλια διαπιστώνουμε την κυριαρχία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και της Μεγάλης Βρετανίας που κατάφεραν να πετύχουν μεγαλύτερη συγκομιδή μεταλλίων από την Ολυμπιάδα του Λονδίνου. Έτσι, oι ΗΠΑ κατέλαβαν την πρώτη θέση στη λίστα των μεταλλίων με 121 μετάλλια (έναντι 103 στο Λονδίνο) και η Μ. Βρετανία έλαβε για πρώτη φορά ,στην ιστορία της, τη δεύτερη θέση στον πίνακα των μεταλλίων με 67 μετάλλια (έναντι 65 πριν 4 χρόνια) ξεπερνώντας την Κίνα και σημειώνοντας τη μεγαλύτερη συγκομιδή μεταλλίων σε Ολυμπιάδα που διοργανώθηκε εκτός της χώρας της! (https://www.rio2016.com; BBC, 2012). Αξίζει να επισημανθεί ότι η καλύτερη συμμετοχή της Μ. Βρετανίας ήταν στο Λονδίνο το 1908 όταν έλαβε την πρώτη θέση αλλά συμμετείχαν μόλις 22 κράτη ενώ στο Ρίο 206!

Χαρακτηριστικά, οι ΗΠΑ είχαν την καλύτερη αγωνιστική τους παρουσία σε Ολυμπιακούς που έλαβαν χώρα εκτός της χώρας τους και την τρίτη υψηλότερη συγκομιδή μεταλλίων στις 28 συμμετοχές τους σε αυτούς ,ενώ η Μεγάλη Βρετανία κατάφερε να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα από αυτά που σημείωσε πριν 4 χρόνια στην έδρα της καθώς μέχρι τώρα οι χώρες που διοργάνωναν Ολυμπιακούς αγώνες στην επόμενη Ολυμπιάδα είχαν χειρότερη αγωνιστική παρουσία σε σχέση με αυτούς που διοργάνωναν αυτές.

Επίσης, η Κίνα αποδυναμώθηκε σημαντικά καθώς έλαβε 26 χρυσά και 70 στο σύνολο μετάλλια έναντι 38 και 88 μεταλλίων στην Ολυμπιάδα του Λονδίνου, ενώ από την Ολυμπιάδα του Σίδνεϋ το 2000 είχε να λάβει την τρίτη θέση ,με 28 χρυσά και 58 μετάλλια τότε στο σύνολο, καθότι το 2004 και το 2012 ήταν στη δεύτερη θέση και το 2008 στην Ολυμπιάδα του Πεκίνου κατέλαβε την τρίτη θέση.

Εικόνα 1. Λογότυπο Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο ντε Τζανέιρο


3. Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΩΝ ΚΡΑΤΩΝ


Ο αποκλεισμός των Ρώσων αθλητών από τη συμμετοχή τους στα αγωνίσματα του στίβου και της άρσης βαρών λόγω της κατηγορίας, από τη WADA (διεθνής οργανισμός αντιντόπινγκ), για οργανωμένο κρατικό σχέδιο ντόπινγκ στον Ρωσικό στίβο και στην άρση βαρών κόστισε στη Ρωσία σε σχέση με την Ολυμπιάδα του Λονδίνου 3 χρυσά και 21 μετάλλια λιγότερα στο σύνολο.

Επιπρόσθετα, η Ν. Κορέα έλαβε 4 χρυσά και 7 λιγότερα στο σύνολο μετάλλια σε σχέση με τους προηγούμενους Ολυμπιακούς καταλαμβάνοντας την 8η θέση (έναντι της 5ης στην προηγούμενη Ολυμπιάδα). Ακόμη, άλλες χώρες που πέτυχαν καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με 4 χρόνια πριν ήταν η Γερμανία (με 6 χρυσά και 2 μετάλλια περισσότερα στο σύνολο),η Γαλλία (με 8 μετάλλια περισσότερα στο σύνολο ), η Αυστραλία (με 6 μετάλλια περισσότερα στο σύνολο) ,η Κένυα (με 4 χρυσά και 1 μετάλλιο περισσότερα στο σύνολο) ,η Βραζιλία (με 4 χρυσά και 2 μετάλλια περισσότερα στο σύνολο) ,το Αζερμπαϊτζάν (με 8 μετάλλια περισσότερα στο σύνολο), η Σερβία (1 χρυσό και 4 μετάλλια περισσότερα στο σύνολο με πολύ καλή παρουσία στα ομαδικά αθλήματα) ,η Ολλανδία ( με 2 χρυσά μετάλλια περισσότερα), η Νέα Ζηλανδία ( με 2 χρυσά και 2 μετάλλια περισσότερα στο σύνολο), το Ουζμπεκιστάν (με 3 χρυσά και 10 μετάλλια περισσότερα στο σύνολο) και ο Καναδάς ( με 3 χρυσά και 4 μετάλλια στο σύνολο). Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Τζαμάικα μια χώρα με 2.723.246 κατοίκους κατέλαβε την 16 η θέση (με 2 χρυσά και 1 μετάλλιο στο σύνολο περισσότερα) (https://www.rio2016.com; BBC, 2012)

Ακόμη, αξίζει να τονιστεί ότι η Ιαπωνία κατέλαβε 5 χρυσά και 3 μετάλλια στο σύνολο περισσότερα σε σχέση με την Ολυμπιάδα του Λονδίνου γεγονός που δεικνύει μια ανοδική αγωνιστική τάση για τη χώρα αυτή που αναμένεται να φτάσει στην κορύφωσή της, όπως γίνεται με τις διοργανώτριες χώρες, στην Ολυμπιάδα του Τόκυο το 2024. Στο σημείο αυτό έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε ποιες είναι οι αγωνιστικές επιδόσεις της Ουκρανίας που χειμάζεται από εμφύλια σύρραξη. Έτσι, λοιπόν η Ουκρανία συγκριτικά με την προηγούμενη Ολυμπιάδα κατέλαβε 4 χρυσά και 7 μετάλλια στο σύνολο λιγότερα γεγονός που αποδεικνύει ότι ο πόλεμος στην περιοχή επέδρασε αρνητικά και στον αθλητισμό της χώρας. (https://www.rio2016.com; BBC, 2012



4. Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ



Όσον αφορά την ελληνική αγωνιστική παρουσία ένα συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί είναι ότι ήταν άκρως ικανοποιητική καθώς η Ελλάδα ,παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ,κατέλαβε την 26η θέση στη λίστα των μεταλλίων (3 χρυσά,1 αργυρό, 2 χάλκινα) μεταξύ 87 χωρών που έλαβαν τουλάχιστον ένα μετάλλιο σημειώνοντας την πέμπτη πιο πετυχημένη παρουσία της σε 28 συμμετοχές της στους Ολυμπιακούς Αγώνες πίσω από τις Ολυμπιάδες της Αθήνας του 1896 και του 2014, καθώς αυτές του Σίδνεϋ και της Ατλάντα το 2000 και το 1996 αντίστοιχα. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι οι χώρες που έλαβαν μέρος ήταν 206 και πιο πάνω από την Ελλάδα στη λίστα των μεταλλίων βρίσκονται μόνο πέντε μικρότερες πληθυσμιακά χώρες από την πατρίδα μας (κατά σειρά επιτυχίας η Ουγγαρία, η Τζαμάικα, η Κροατία, η Νέα Ζηλανδία και η Ελβετία)!! H Κύπρος, εν αντιθέσει με την Ολυμπιάδα του Λονδίνου, δεν έλαβε μετάλλιο. (https://www.rio2016.com; BBC, 2012)


5. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Από τα άνω συνάγεται ότι στις πρώτες θέσεις του πίνακα των μεταλλίων είναι χώρες οικονομικά εύρωστες με σημαίνοντα ρόλο στην παγκόσμια γεωπολιτική σκακιέρα γεγονός που οδηγεί, σε αρκετές περιπτώσεις, στη διαπίστωση ότι το επίπεδο του αθλητισμού μιας χώρας συνδέεται με την οικονομική και πολιτική της ισχύ.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΗΓΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

https://www.rio2016.com/en/medal-count-country [πρόσβαση: 16/09/2016]


BBC, (2012) Διαθέσιμο στο : <URL: http://www.bbc.co.uk/sport/olympics/2012/medals/countries>[πρόσβαση:16/09/2016]

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Οι αστρονόμοι του Πούτιν ανίχνευσαν 'εξωγήινο' σήμα!






Ένα μυστηριώδες "εξωγήινο" σήμα λένε ότι ανίχνευσαν Ρώσοι αστρονόμοι από την περιοχή του άστρου HD-164595, σε απόσταση 95 ετών φωτός από τη Γη




Ρώσοι ραδιοαστρονόμοι «έπιασαν» ένα μυστηριώδες σήμα που προερχόταν από την περιοχή του άστρου HD-164595, σε απόσταση 95 ετών φωτός από τη Γη. Το περιστατικό συνέβη πέρυσι τον Μάιο, αλλά μόλις τώρα ενημερώθηκαν οι αστρονόμοι στον υπόλοιπο κόσμο.


Εξ αρχής δημιουργήθηκε μια έκρηξη ενδιαφέροντος, καθώς δεν αποκλείσθηκε η πιθανότητα το σήμα να προήλθε από κάποιο εξωγήινο πολιτισμό. Όμως οι αναζητήσεις που έκαναν τα αμερικανικά ραδιοτηλεσκόπια των προγραμμάτων SETI και Breakthrough, που αναζητούν ίχνη εξωγήινης νοημοσύνης, δεν κατάφεραν να βρουν κάτι - προς το παρόν τουλάχιστον.

Το άστρο HD-164595 βρίσκεται στον αστερισμό του Ηρακλή και είναι γνωστό ότι έχει τουλάχιστον έναν εξωπλανήτη γύρω του, χωρίς να αποκλείεται η ύπαρξη και άλλων. Το ρωσικό ραδιοτηλεσκόπιο RATAN-600, διαμέτρου 577 μέτρων, που έκανε την ανακάλυψη, βρίσκεται στον βόρειο Καύκασο και στελεχώνεται από επιστήμονες της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών.

Οι Ρώσοι ερευνητές θεωρούνται σοβαροί, παρόλο που αδικαιολόγητα, σύμφωνα με δυτικούς συναδέλφους τους, άργησαν υπερβολικά να ενημερώσουν για το τι παρατήρησαν. Όμως η αδυναμία να ανιχνευθεί κάτι ανάλογο από τα ραδιοτηλεσκόπια στις ΗΠΑ, σημαίνει ότι είτε οι Ρώσοι ήσαν πολύ τυχεροί εκείνη τη στιγμή (παραδέχθηκαν ότι, παρά τις 39 προσπάθειές τους, δεν «έπιασαν» ξανά το σήμα), είτε ότι επρόκειτο για κάποια γήινη παρεμβολή, π.χ. από κάποιο δορυφόρο, που παραπλάνησε τους Ρώσους αστρονόμους.

Η υπόθεση του ραδιοσήματος θα συζητηθεί τον επόμενο μήνα σε διεθνές αστρονομικό συνέδριο στο Μεξικό, ενώ αναμένεται και σχετική επιστημονική δημοσίευση.

Στο μεταξύ διάφορα ραδιοτηλεσκόπια συνεχίζουν να «χτενίζουν» τον ουρανό. Υπενθυμίζεται ότι ανάλογο "θόρυβο" είχε δημιουργήσει ένα μυστηριώδες ραδιοσήμα -γνωστό ως «Ουάου»- που είχε εντοπιστεί το 1977, αλλά και εκείνο δεν είχε ανιχνευθεί ξανά στη συνέχεια.